Flätor och knut


Jag verkligen älskar min hårfärg, min riktiga hårfärg. Så underbart, och jag bara ser håret växa :) Här har jag iaf flätat en utbakad fläta på varje sida, sen gjort en liten boll i bak och tryckt in den mot huvudet genom hårspänne.

Nu kanske jag låter dubbelmoralisk(?) men jag älskar att ha håret borta från ansiktet, haha! Så har jämnt toffs. Men och andra sidan så har jag jättetråkig frisyr nu till axlarna som inte är rolig att titta på, när det blir långt ska jag ha det utsläppt! haha.

Bild 2 med knuten ser ni också min tatuering, "Primera familia" står det. Betyder typ, familjen kommer först, familjen betyder mest för mig. Ah man kan uttrycka det på så många sätt :)

Nu ska jag iväg med mamma en stund sen ska vi hem till min bror som fixat kalas! 24 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0