Svettigt!

Tillbaka från promenaden, hade turen med mig, det slutade regna ganska snabbt. Det var riktigt skönt. Fast att jag inte skulle gå ut för att träna, gjorde jag 100 situps när jag kom hem. Inte värsta träningen, men bättre än ingenting. Att börja lätt är något jag tycker om, för har en gång, tränat så hårt att jag knappt kunde röra mig, och när jag skulle tillbaka till träningen vägrade kroppen, och det blev så tråkigt, och motivationen hamna i bott. Så 30-50 min om dagen räcker till att börja med. (Gå,cykla,springa med mera, träning som Du tycer om!) Plus vanlig hemmaträning som
- rygglyft, situps, knäböj och armhävningar.

Har ni mer tips på bra övningar hemma?
Jag föredrar dessa i alla fall.

Nu ska jag gå ut och göra någon kvällsmat, sedan blir det tvn som gäller ikväll.

Uppdaterar senare igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0