Svart tunga borde jag ha!

DESSA ORD PASSAR LIKSOM INTE MIG NÅGONTING ALLS!!! ARRRGGGGHHH.....



Nu ska vi se vad detta kan bli för något.. Haha, nemen helt serriöst nu får jag sluta med dessa fula ord
  • Kuk
  • Fitta
  • Fan
  • Fittfitta
  • Kukfitta
  • Helvetes fitta
A ni förstår innebörden, jag borde ha en jävla svart tunga!! Vad håller jag på med? Det är ju sinnessjukt. Men det blir så när något krånglar, något som går åt.. ja just Helvete. Typ man tappar något. Sminket blir emo-style. Hmm det funkar inte på jobbet. A you name it liksom. Dåligdåligt.

Och inte nog med det, jag har lärt Hanna orden. Att denna fina vackra kvinna ska bli svart om tungan med. En incident senast idag, Hanna dansar och något blev fel, hon skriker Kuk, hon dansar vidare, något blev fel, hon skriker Fitta, och frågar sin partner, HÖR DU VAD JAG SÄGER? hon måste vara chokad över sitt ordspårk.. Stackarn. Att hon ska bli så påverkad av mig.. Får sluta vara sån hemsk tuff förebild =) Haha ne driver. Men ska nog nypa mig själv stenhårt i armen ( där det gör ont ) varje gång jag säger något fult. Måste bli en fin dam...

BTW.. Jag SUGER ju på Svenska ord. Dessa långa gamla orden, hemskt dåligt förråd där!  Det är vad jag ska lära mig istället.

Lärde mig ett precis incident, trodde man skrev exident.. Lyckat.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahahahaha :D

2009-09-16 @ 15:15:38
URL: http://hannnasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0