Ser man på...

Mer kg är borta nu när jag vägde mig precis! Det lönar sig att träna! Nu får man motivation till att fortsätta :)

Wellwell, vi var ju på step förut, grymt kul var det! Tur jag gick! Det ska verkligen bli något jag fortsätter med, typ dans fast du "steppar" upp på en platta? haha, hur ska man beskriva? Men det var redigt najs i alla fall.

Nu på kvällen var jag nere hos min syster med massa folk och spelade kort. Det var trevligt :) Dock sa jag nästan ingenting, men det finns ju en orsak.. Jaja de va kul att bara sitta och lyssna :)

Nu måste jag sova, ska börja klockan 7 imorgon, ska nog köra 12 timmar eller något.. Så hade behövt mer sömn men jag är inte mycket för att bara lägga mig och sova, det tar tid. Men nu skka jag försöka såå..

GODNATT ALLIHOPA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0