September 15

Haha detta börjar bli skräll nu, vad kass jag är på bloggen. Men har inte hunnit liksom.

Igår var jag inte hemma förens 10 på kvällen, och då kollade jag tv, sen orkade jag inte, var för trött.
Idag började jag vid halv 10 men åkte 7. Tränat sen kommit hem. Så inte mycket mer helt enkelt :)

Just nu kollar jag på idol. Dem är skitbra än så länge. Vill med ha en sångröst.. Tråkigt. Men får väl göra en Mariah Carey och dra i stämbanden lite.

För övrigt så mår jag väl bra, trött men bra. Fått suget för att träna igen. Hade inte det de senaste dagarna, men det var ju helg o så.. Jaja tjattjat.

Sen vill jag även nänma att som många kanske vet, stjärnan i Dirty Dancing är död.. Patrick Swayze.
Tråkigt är det. Känns som kändisarna man älskar börjar försvinna nu på rad.. Får hoppas det inte sker.

Nepp nu ska jag kolla klart på idol! =) Gävlegävlegävle! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0