September 14

God morgon.

Igår var kass uppdatering jag vet.. Men det krånglade igår så jag hoppade över det, sen kom jag hem sent nog för att jag ville sova istället.

Jag ska snart dra och jobba. Känns.. sådär.. typ. Men vad ska man göra liksom. Kommer bli dålig uppdatering nu med. Men ska göra det när jag kommer hem sen i alla fall.

Något nytt? Ja! Jag har för första gången kunnat måla manikyr på mina naglar. haha. Är nagelbitare. Men nu har jag varit borta från det ett tag. Kände inte längre för samma bakterier som i en toalett. Känns bra!

Och idag är det 100 dagar kvar tills julafton. haha sugna på snö?

Hepp måste ta på mig nu och sticka iväg. Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0