September 13

Hej bloggen!

Idag sov jag till halv 4 ungefär, skulle kunna sova mycket längre men blev väckt för middagen var klar och att jag måste gå upp och fixa mig om jag ska med på fotbollen.

Så det är vad jag gjort och ska göra! Jag åt precis middag. Och ska nu fixa mig för vi ska iväg och kolla när Skövde AIK spelar.

Igår var det ju en skön kväll hos min syster igen.. Vi drog runt halv 6. Men allt började med att jag vakta ganska tidigt igår, men låg kvar i sängen till halv 10 på kvällen drygt.. det var sååå skönt, men ack vad seg jag blev sen hos Jennie. Under dagen hade jag bara nördat vid datan och kolla två fotbollsmatcher, där Barca vann och Real vann. Sen duscha jag, och fixa mig, och drog till Falköping för att hämta min fulla syster. Jag hatar verkligen att åka den vägen mellan Skövde och Falköping. Jag kan ju inte vägen direkt så var fullt koncentrerad alltså! En bil tvärbromsa mitt på 100-vägen så jag och en annan bil var tvugna att byta fil för att inte krocka, men det är ju ett stängsel där med som man var nära av hur man svängde. Jävla fjant. Sen lite längre fram ligger det skitstort djur på vägen. Då så klart började jag bara tänka, när kommer älgen fram in i min bil? Men jag klara mig. När vi va tillbaka i skövde igen drog vi till pappa och Johan. Min bror mår bättre, så skönt att se. Haha han är ju rolig när han sätter sig. Sen hämta vi pojkarna som hade festat och drog hem och tog de lugnt hos Jennie.

Japp det var min gårdag!

Men nu tjatar dem att jag inte kommer hinna, så måste sticka! Vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0