September 12

Hej bloggen!

Jag har blivit väckt flera gånger nu under morgonen, så jag har ingen lust att stiga upp. Ska ligga kvar i min säng tills middagen serveras! Mina ögon har inte vaknat än, mina ben känner inte för att vara uppe och gå. Och min säng säger ligg kvar en stund till, så det är väl det jag får göra. haha.

Igår gjorde jag inte direkt något på kvällen efter träningen. Jo jag åt ju och spela lite cards med mamma och Tommy. Sen lite senare drog jag ut för att träffa några sköna polare. Sen drog jag hem och sov. Decka ganska fort så att säga!

Idag då.. hm.. jag är lika seg, om inte värre än igår. Så idag får jag se vad jag orkar med. Jag ska i alla fall träffa Jennie plus folket (tror jag) ikväll i alla fall, men Jennie är ju säkert :) Men innan dess är det många timmar. Känns lite passé när det är helg att typ sova bort den.. Men Hanna hade ett bra erbjudande till en filmkväll, hakar nog på det. Vad som känns just nu i alla fall =)

Hur kan man vilja gå upp ur denna stora dubbelsäng? Bara slappa hela dagen framför tv? Muuuums..
Visserligen har jag ju gjort om mitt rum nu! =) Ser inte alls ut så längre.. Bilder kommer snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0