September 11 - olyckans dag!

Hej. Sen uppdatering idag igen! Men så blir det ibland.

Idag är dagen då det värsta kan hända enligt mig. Jag hatar 11e september!

  • 11 sep 2001 - World trade center.
  • 11 sep 2005 - Anna Lindh
  • 11 sep för 250 år sen, Skövde brann ner till grunden!
Man tänker vad ska hända idag? Än vet jag inget direkt, men var det idag som min bror skulle åka till akuten och inte igår skulle det fan vara creepy. Men natten tills idag lite runt 1 strax efter vi drog från akuten, kommer det in en kille som blivit knivskuren. Det är hemskt. Denna dag. Ingen vet vem han är. Han som kom in. Dem vet inte vem som skjutsa honom heller. Så kan det gå på denna dag.

Visst, jag o Hannisen hade la lite otur på jobbet. Men inga större grejer. Jag bet mig i tungan under träningen. Jaa.. det är väl vad som hänt mig så sett.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0