September 09

Tidig Godmorgon!

Gud vad trött jag var när jag vaknade för ett tag sen, jag vill bara ligga kvar under det varma täcket och somna om. Men istället får man kämpa och gå upp i det kalla rummet, buuhuuu.. Men nu är jag ganska pigg :)

Snart drar jag iväg på jobb, får se när jag slutar ikväll. Men det blir ett myyyyyycket långt pass! Så skicka gärna något sms haha! Kan behövas.

Just nu äter jag frukost, inte så gott, för tidigt för mig, men det ska ätas upp!

Ja jag ska nog inte göra något speciellt mer efter jobbet idag, blir nog att bara ta det lugnt, sova tidigt och gå upp för nytt jobb. Känns ju kul, haha men det är vad jag behöver för att orka imorgon, är för seg nu.

Träningsvärk i vaderna med, det är ganska jobbigt tycker jag, det typ smärtar när man går. Hepp ska sluta klaga nu!
Så vi hörs sen när jag kommer hem! Kommer bli dåliga uppdateringar nu!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0