September 08

Godmorgon söta små läsare!

Jag skulle ju som jag skrev igår börja jobba klockan 7, men det blev ändrade planer så får se om vi börjar senare idag, eller om vi börjar imorgon! Hmm, stort jobb på gång! Så nu är jag hemma och tar det lugnt, ska äta min frukost i lugn och ro. Vad gör jag mer? Jag är inne på facebook och spelar Farmville, grymt populärt ganska töntigt spel, men går inte sluta spela det! haha..

Vi får se när det blir träning idag, antingen blir det gymmet, eller kanske ut och går, men ska måla mitt rum lite idag med så har ju mycket framför mig!

Måste be familia om ursäkt för mitt pmsbeteende igår, men hade sådan huvudvärk att jag orkade varken le, prata eller vara trevlig, haha, så snäll! Men men dem fattar nog.

Kanske börja på headern med..

Hepp, nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0