September 05

Goddag!

Jag ligger fortfarande i min säng, kollar på "so you think you can dance"-finalen! Jag ryser nästan konstant, det är ju sjukt hur bra dem dansar!

Igår då, Bion va ju jätterolig! Sommaren med Göran.
"haha Här med vill jag presentera brudparet för första gången... Annal (anal uttal) HAHA!... Emh Ann Al!" Shit.
Har4 ni sjuk humor kommer ni skratta över det mesta, för den va galet skoj! Det blev även bara en vatten till bion, oj vad roligt haha, men är inte sugen så det är skönt, då ska jag inte gå till spillo med det.

Efter det drog jag hem, bytte om lite, tog på mig heels sen drog jag tillbaka till stan med Hanna. Vi drog till pims, tyvärr körde ju jag så jag unnade mig en Cola, och Hanna ett glas vitt vin. Blev bara en massa tjöt. Träffade även Sofia, haha du är ju go! Blev lite Gossipskvaller med henne :)

Sen fick vi gå vid 1, för det stängde ju. Så vi drog oss hemmåt, jag somnade till Beck.

Idag nu då, det blir nog att träffa folk senare ikväll. Kanske ta ett glas, men vi får se. Jag ska nog börja plocka ner sakerna från mina väggar idag för ska fixa mitt rum imorrn. Det ska bli vita väggar :)


Bild på en väldigt go kräfta igår!

Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0