September 03

Godmorgon! Eller mer Godmiddag! För nu tog jag mig i kragen och gick upp. Ställde klockan på 11 idag för skulle gå upp och träffa Hanna. Men får jag sms och att folk som ringer så jag vaknar blir jag tröttare och måste sova mer.  För det är ett jäkla 031 nummer som söker mamma och Tommy hela tiden, och dem borde vara tröga för det är alltid samma 2 personer som ringer, dom ringer jämnt på morgon när dem inte är hemma. Om dom ringer imorgon ska jag säga till dem. För nu dem senaste dagarna har jag bara lyft på luren så det svaras sen lagt på igen... hihi.

Tänkte dra till gymmet imorse. Men får se hur det blir med det idag. Visserligen är det bäst att träna vid 17 så. Jag drar nog dit.

Annars idag har jag inte något planerat, utan ska bara träffa min syster lite senare sen.

Men nu ska jag bädda sängen! Och juste, har inte ätit något än, så väntar nog tills middagen om 40 min. Sen gymmar jag sen får de bli middag. Me dont like.

Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0