September 02

Godmorgon!

Nu har jag vaknat, innan klockan ringde. Känns skönt, för min signal är otroligt irriterande, när man väl hör den vill man bara somna om. Så slipper den idag.

Vad händer idag då?

Jo vid två bär det av in till stan, där jag ska träffa några tjejer från min förra klass. Känns konstig att säga det  så eftersom vi gick tillsammans för bara några månader sen. Men det är underbara tjejer, så det ska bli skoj. Vi ska ta en fika på Pims, och bara tjöta. För det är vi bra på! =)

Efter det bär det nog av till gymmet om vädret inte blir som igår, för i så fall, uttnyttjar jag det och tar en långpromenad istället! Sen får vi se, ta dagen som den kommer!

Men nu blir det frukost och duschen!

Haha vilka bilder jag hittar, men det är en typisk morgon/kväll. Korta pyjamasshorts o nån gosig tröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0