Rosa helikopter..

Hannas favorit just nu I think.. Ska sova nu, upp klockan 05.45 något sånt.

Kommer nog gå repeat imorgon så vi vaknar till.. HAHA.

"Ligger vaken i min säng mitt i natten och drömmer om dig
Jag har känt att mina drömmar sviker mig
Ligger ensam i mitt rum bara längtar och tänker på dig
Åh jag vet vad jag vill
Jag vill upp till himlen en gång till

I en rosa helikopter
Ska jag flyga hem till dig
I en rosa helikopter
Ja då flyger jag till dig varje dag
I en rosa helikopter
Hela vägen hem till dig
I en rosa helikopter
Ja då flyger jag genom stjärnorna till dig"


Och nej vi ser inte ut så.. Haloween för 2 år sen :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahahah :D älskar dig me ;D

2009-09-16 @ 15:21:26
URL: http://hannnasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0