Projekt dag 8 - träning och hälsa

Japp, dag 8 då.. Jag har redan cyklat en mil på morgonen, men ska in och köra steps nu. Får se hur mycket jag orkar med, för sov inte bra inatt så är seg som attans idag! =) Men jag tror inte jag kommer träna imorgon och på torsdag så det får bli det passet med idag! Är väldigt förväntansfull, tror det kommer vara riktigt jobbigt haha..

I alla fall, vågen visar mindre hela tiden. Men det är ju dem extra sommarkilorna jag lagt på mig så inget från min norrmala vikt! Lite tråkigt, att man lagt på sig o måste gå ner dem först... Blä!

Frukost och middag är klara med, blev macka, flingor, potatis och chibapchichi haha eller hur man stavar!

Men ska ha två vilodagar sen. I alla fall som det ser ut nu. Ska bli lite skönt så kroppen får återställa sig.

Vet inte vad jag ska skriva mer.. Så slutar väl här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0