Projekt dag 7 - träning och hälsa

Okej okej! Då ska vi se.. Jag har mått illa under dagen idag men ska ändå försöka mig på att dra och träna afro. För har ingen lust att gå ut och gå idag. Det blir först top model sen drar jag nog dit! Skönt och svettas lite..

Det jag gick ner förra veckan är fortfarande borta, känns gott! Så nu hoppas jag det fortsätter neråt..

Frukost och middag har jag ätit nu. Räcker nog så!

Jag har inga stora mål direkt över hur mycket jag vill gå ner men. Kan vara kul att vara "smal" för första gången!
Men sätter inte upp några mål, för jag kommer bara bli besviken om jag inte når dem. Och jag vill ju inte gå ner för snabbt, för har till jul på mig. Så hmm, kan ju bli några kilo! =)

Jo ett mål har jag
: Jag vill ha mindre bröst, typ hälften av dem jag har.. Det skulle vara hur gött som helst.

Men skriver sen när jag kommer hem!

http://veramedflera.blogg.se/images/2008/brazil600_15334743.jpg
Så ser det nästan ut! Har ni aldrig provat? Gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0