Projekt dag 4 - träning och hälsa

Hmm.. Min träningsvärk börjar trappa ner, men ljumskarna värker sönder, så det är svårt att sätta sig ner, och det ser typ ut som jag bajsat på mig när jag går! haha sexigt =) Men tyvärr blev det ingen träning idag, skulle dratt med Hannisen, men hon var tvungen att jobba och jag låg så gött i Jennies säng tror jag det var så vi slappa vidare, vilodag idag med andra ord!

Snart blir det megamiddag, mums. Potatisgratäng, kräftor sallad och massa vitlök! haha, passar bra ihop va?

Sen blir det fix, för ska dra mig in till staden, förbi min andra del av familjen, pappa och bror, sen blir det bio med världens bästa Caroline! Ska bli sjukt kul, för har alltid velat se "sommaren med Göran", så blir nog skoj!

Efter det får jag se om vi drar vidare på något, eller om jag drar hemmåt mot Ryd igen.

Juste, Hanna lärde mig massage igår! Äntligen kan jag några grepp, haha, för har aldrig fattat hur man gör innan!
Hoppas du har det bra på jobbat gumman! Tänk på något kul så går dagen säkert fort!

Vilka vänner jag har, så älskade. Saknar dig Krus, snart kommer du hem! <3

Haha, vilket projektinlägg!
Men ska i alla fall hålla mig borta från godiset ikväll! I så fall får det bli något naturgodis, men ska hålla mig ifrån allt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

jo lite jobbigt med att ha färgat går, haha yes d är hon :)

2009-09-04 @ 21:29:32
URL: http://jjessey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0