Projekt dag 3 - träning och hälsa

Ja nu är det tredje dagen på detta roliga och förhoppningsfulla projekt! Idag har jag börjat känna en träningsvärk. Har ju inte tränat på hela sommaren så det är ju förståndligt. Men idag drog jag tillbaks till gymmet för att det är ju bästa medecinen om man har träningsvärk! Trodde jag ja, visserligen stretcha jag inte efter så nu kan jag knappt gå! Haha, bra jobbat Jess! Men men det är ändå grymt gött o ha sån jävla värk. Då vet man att man gjort något bra. Men å andra sidan att man är grymt otränad!

Dagens mat då. hmm, jag har ju ingen rolig fantasi men.. Har ätit soppa igen! Aldrig brukar det bli så, men mamma gjorde mycket, och den är så grymt god så övervägde det och det blev en dag till. Sen även 3 knäckebröd med ägg och paprika på, sen 2 koppar grönt té.

Men fy fan vad jag svettades idag! Aldrig gjort det så mycket innan, fan då älskar man att träna. Det var kondition o styrka idag. Och varför strecha jag inte? Nu behöver jag typ en assistent till allt jag gör! Haha.
Men det tas bort imorgon! För imorgon blir det tillbaks igen, måste få kroppen varm, måste mjuka upp musklerna och strecha, töjja ut!

Hepp, undra om det blir natt-té idag igen med Hanna, hon lär ju få massera lite, för hon har gått kurs på de! Nä men nu tjatar jag för mycket.
PUSS

Ps. Det har redan visat på vågen Ds.

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: jaa, den var inte alls som förväntat :)

2009-09-04 @ 00:14:14
URL: http://jjessey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0