Projekt dag 2 - träning och hälsa

Nu är jag hemkommen från stan och gymmet! När man fikar, i alla fall jag när jag fikar brukar det bli att man köper något mumsigt, onyttigt till latten. Men idag gjorde jag inte det! Så än så länge, andra dagen håller jag mig, haha!

Sen drog jag till gymmet där jag mötte Hanna! Vi cykla först sen en massa styrka, men va inte nöjda med det utan körde ett afropass med, när vi ändå höll på! Känns riktigt bra nu med gravidmagen man skaffat sig i sommar! Den ska ska ska bort! =) Jag kan knappt röra mig nu, haha, otränad eller vadå?

Nu blir det mat igen, soppa som igår. Så idag har jag ätit samma som jag gjorde igår typ.
Frukost: Två mackor med grönt té.
Middag: Soppa, med knäckebröd till. (Sen middag jag vet).
Blir även ett mellanmål/kvällsmål idag, åt inte så mycket igår, det är dåligt! Aldrig slarva med maten.
Träning: Gym; cykla, styrka och afrodans. Börjar även med mina situps, rygglyft och armhävningar ikväll.

Hmm, vad blir det för träning imorgon? Springa spåret kanske? Sugen på springa av mig lite i alla fall. Får se!



Vet man att man ska ut och fika, gå på bio, och man vill SLIPPA ÄTA ONYTTIGT, se till och ät hemma innan.
Det funkar för mig i alla fall, då är jag mätt och då behövs inget mer. Så ska tipsa mig själv om detta, varje gång det blir något onyttigt tillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0