Projekt dag 12 - träning och hälsa

Okej okej, idag är det lördag vad innebär då? Jo godisdag. Det är vid sånna här tillfällen jag kallar mig barn istället för vuxen ;) haha. Så ska nog unna mig lite godis. Haha en sak till! Vi gjorde hemmagjord pizza idag. Det var grymt gott! Sånt gör man ju inte så ofta så. Men ack vad jag blev snabbt mätt. Åt kanske en fjärdedel, så vill ni ha J'specialle aka cappriciosa. Hör av er! haha, men i alla fall.



Jag ligger kvar på samma vikt som jag vägt de senaste dagarna. Eller man pendlar mellan 4-5 kg hela tiden. Men man väger olika hela tiden.. Sen så ska jag köpa en digitalvåg så det blir mer exakt. Idag ska jag inte träna, idag blir det fetisdag. Kanske, OM jag köper godis, det är inte säkert, för jag ångrar mig säkert. Men imorgon blir det träning på morgonen. I alla fall vad jag bestämt nu =) För idag har jag vilat ut mig. Så det blir det imorgon!

Så, så ligger till än så länge. Känns bra. Men låååångt kvar. Och långt kvar till jul. Vad jag menar, Det är långt kvar tills jag är klar, men det är även långt kvar tills jul så jag har tid på mig! =)

NU Andra halvlek mellan Barcelona - Gestafe! Mållöst än så länge. Zlatan hade en chans, men annars tycker jag Gestafe har ägt matchen... Men nu ska vi visa Gestafe vilka som äger ;)

Kommentarer
Postat av: b & v

Sv: Jaha okej, dom är riktigt snygga :D skulle verkligen vilja ha dom! ;)

2009-09-12 @ 20:36:12
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0