Paradise Hotel

Galet program som jag följer, längtar tills Sveriges version börjar. Men det blir vad jag får banda (spela in) nu när syster är på väg upp. Vi får väl snacka några minuter, sen måste jag hoppa i säng! För ska upp till jobbet imorgon. 
Hämtar upp Jessica, så åkturen blir lite roligare, för vägen dit är sååå tråkig. Bara rak väg. Jobbar på Skara Sommarland :) Trevligt ställe, kul att träffa nya människor hela tiden. Så imorgon blir det jobb mellan 9.25-19.30 ungefär. Långt pass men det fixar man!

Snygg bild va? HAHA (bjuder på den idag) Men som det regnade den dagen och blixtrade! uscha. Då var jag rädd!


Bild tagen från jjessey.blogg.se/

Hörs imorgon!   / Jess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0