Myspys

Nu är jag henkommen från jobbet. Ganska slut. Som vanligt. Jobbigt och stå i värmen och släppa in och ut folk ur karusellerna.
Menmen får tänka pengar helt enkelt :)

Innan jag kom hem drog jag och Jennie o sa hejdå till Jacko som ska vara borta fyra veckor i syrien. Kommer sakna honom grovt. Han har verkligen blivit ev bra vän. Hade bäst där nere.

Och nu så är jag och syster hemma hos mig, vi eller jag har lagat fredagsmat som innebär kyckling o pommes! Unna sig. Till det kollar vi på tv, "snålvatten och jäkelskap". Avgudar dem filmerna! haha Dag-Otto är såå rolig!

Jag uppdaterar snart igen! Sorry om jag varit seg idag, men fanns ingen direkt tillfälle på jobbet idag. Får bättras tills imorgon.

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0