Jag har alltid tur, ibland.

Idag skulle jag gått upp tidigare eftersom jag tänkte ha fixat mig till bröllopet.. hepp.. försov mig, eller råka trycka på fel knapp på mobilen.

Vaknade mitt i mardrömmen jag drömde. Hatar typen av sånna här drömmar. Denna var lite verklighet i. Men ska inte nämna något, för det står mig för nära hjärtat. Men på den tiden var jag rädd, som i drömmen.

Nepp, nu ska jag laga någon middag jag ska ta med mig till jobbet, försöka hinna fixa mig... Alltidalltid när jag ska göra något, eller vill något, händer något! Som nu. Sov fööör länge. Jaja...

Saknar mina familjemedlemmar mycket! Pappa och bror som bor någon annanstans, eller a i stan. Och mamma som jag bor hemma hos. Det är så tomt när dem är borta. Dem kommer hem imorgon. Ska faktiskt bli skönt. Saknar henne något så enormt. 
Haha, hur ska jag klara mig att flytta hemifrån?

Nepp, ni får ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0