Jag älskar min lilla goding

Nu snackar jag om ju självklart om min K800i krigarmobil.. haha. Det visste ni väl?



Haha ja så ser den ut! Fick den i början av år 2007. Har älskat den sen dess. Jag lovar och kan säga, det finns fan ingen mobil som kan stå ut med så mycket som den gjort! Den mobilen vill jag se i så fall.
  • Jag har tappat min mobil ett antal gånger som ni kanske ser på alla miljoner repor.
  • Jag har tappat min mobil i en jäkla djup vattenpöl, mobil bubblade, men funkade galant när jag tog upp den igen, ingenting märktes. Helt galet.
  • Som alla andra touch o skittelefoner haha cpar dig sig inte, hakar inte upp sig!
  • Jag har även tvättat den när jag tvättade mina händer en gång när jag var ute. Full som man va märkte jag ej att den låg under kranen. Men visst kunde jag ringa och smsa samma kväll? Of course.
  • C-knappen och Meny-knappen är borta, men kan man använda dem ändå? Självklart!! =) Juste Snabbmenyn-knappen är med borta där ja, men den går med använda! haha
Säger bara det, den funkar i vårt och torrt! Äkta krigarmobil. Hur ska man då sluta älska den? HAHA

Men visst jag vill ha en ny mobil, en hel. Men jag tvivlar hela tiden, för att jag vill inte lämna denna telefonen, jag är så fäst vid den. Sen vet jag inte om det finns någon som funkar lika bra, för jag orkar inte med mobiler som måste lämnas in på lagning var fjärde vecka. Skäms ju inte ett skit för den, är stolt över den.

Så den får nog hänga med ett tag till, om inte jag får knäppet och köper en ny S Ericsson. Det enda. För är rätt sugen på W995. Musikmobilen, kan va bra o ha när man tränar, musik i öronen. För mitt batteri är kasst på den mobil jag har  ( de enda minus ), så kan ju inte lyssna länge innan den dör.. Stackarn.

Hepp, nu låter det smörigt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0