Inredning hemma

Jag var ju på Ikea igår, därför inget uppdaterande, jag shoppade För mycket. No money.. Men i alla fall, sov inget i natt för måste vända tillbaka dygnet.. Så åkte hem från syster runt halv 6, galet jag vet!! Sen kolla en Beckfilm sen så var det bara att börja städa, ( och då var jag SJUKT trött!!) men jag började rensa ut ALLA skåp, garderober, Allt! puuuuh, det var jobbigt, och efter drygt 3 h kunde jag dammsuga... Så rensningen tog tid.

Sen inredde jag, gjorde om rummet lite, och är super nöjd! Sängen ser sååå skön ut nu!


Lägger in bilder snart!!

Nu ska jag faktiskt vila lite, ska ställa klockan om jag somnar, för ska inte sova bort dagen.

Hörs sen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0