Bakissmällan!

I helgen har det varit både upp och ner med saker. Ska inte gå in på något specifikt nu. Men det finns saker som man märker försvinner, som man vill ha tillbaka, saker man funderar mycket över. Glädjebesked. Drömmar. Ja, det mesta men helgen får 4 av 5 p.

Ibland vill jag bara flytta, komma bort, starta om på nytt. Känna om allt blir så mycket roligare och bättre. För just nu känns ju inte livet allt för spännande! Men men ska sluta deppa, har jag inte tid med!

Hmm, idag då eller igår, jag drack ingenting knappt, men ack vad full jag blev :/ Det va tråkigt. Men jag kom hem vid 12 och somna på en gång, men vaknade vid FEM! på morgonen... Still drunk, men spyan i halsen och allt bara snurrade, då just då ville jag bara sjunka under marken haha! Fy fan, och det är verkligen typ första gången jag mått såhär. Men det ska man ju med göra, inte sant?=)

Jag och mamma skulle ju måla mitt rum men det får vänta, så nu ser det ut som bajs här inne. Kalaset då? Jo min bror och Lisa kom först, sen kom dem sista en timma senare:) Det är alltid mysigt att träffas såhär tycker jag, fika lite tjöta lite! Trevligt sällskap. Det var hembakat som cola-maräng-tårta, chokladrutor o så:) Jag unnade mig en chokladruta!

Imorgon blir det träning igen, ska väga mig med och se om jag gått upp de jag gått ner.. Och imorgon blir det Projekt dag 7! har hoppat och skriva nu under helgen. Kändes skönast så.

Nu ska jag kolla på en film och mysa ner mig i sängen, för är fortfarande lite bakis! Myspys.

Men uppdaterar nog lite senare igen :)

För övrigt saknar jag mitt hår där, gillade det verkligen! Lockarna och färgen och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0