För många går bort nu för tiden...

Det är många unga som mister sitt liv här där jag bor, och inte för mord utan för självmord eller oftst i trafiken..
Tragiskt att höra hela tiden när något nytt fall hänt.

När man vet vilka människorna till dessa som försvinner är, hur dem måste lida... Själv har jag inte kännt någon som gått bort det senaste, vilket är skönt, för det märks att det är mycket tragiskt att arbeta sig igenom dagen..

Kan säga att min familj har råkat ut för krockar med bilar, första gången fick jag en liten whiplash, men inget mer. Andra gången var som tur jag och min syster inte med i bilen.. Man kan undra vart vi hade slutat efter den kraschen.. Bild kommer nedan. Baksätet var som tur tomt nu, usch..

Osäker, det är vad jag blir..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0