Falsk bakis..

Jag är så trött som jag brukar vara när jag festat fast nog fan lite mer... Jag är sjukt seg, och mina ben värker. Och jag står bara upp på mitt jobb med.. Stackars ben idag!

Men oj så kul det var igår. Jag och Jennie lärde oss en ny dans som gick som på rälsen efter ett tag. Jennie lärde sig snabbt, men jag va bättre sen.. hihi.. haha.

Jag har inte orkat äta frukost än. Blir en frukt och en Stor kaffe. Så jag vaknar till.. Hoppas jag inte hade sån otur som igår.. Sjukt mycket fel. Inte med serveringen utan under hela dagen, saker som gick emot mig. Då ville jag bara stänga in mig i något rum och skrika! Så arg!

Dagen efter kort, idag... Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0