Därför vill jag börja om.

Jag har länge velat ändra på mig själv och min livstil. Men har då alltid börjat och sen bara lagt av för att motivation försvann eller att jag var för lat för att hålla igång det jag påbörjat.
Nu snackar jag väl mycket om träning och hälsa. Vissa veckor frossar man i köpmat, andra i sallader och frukter. Måste få stopp på det, eftersom att som nybliven student är inkomsten inte den bästa, svårt att erkänna men så är det. Visst jag klarar mig mycket bra med min ekonomi men om man ska slösa det på sådan fet mat försvinner det snabbt från kontot. Dessutom lägger det sig på fel ställen!

Så nu ska jag motivera mig själv till något bättre!

  • Äta nyttigare, träna mer.
  • Skaffa mig ett ordentligt jobb.
  • Komma in i vuxenlivet.
  • Uttnyttja dagarna till något bättre.
  • Unna mig mer, vill säga ingen skräpmat!

Ja, det finns så mycket mer, vad jag ska göra. Men detta är en bra början. Mer däran kommer till.

Tror ej det blir jobbet för min del imorgon..
Anledning; Hostar kostant. Är varm. Seg.. Kanske får vila den dagen med så får jag komma tillbaka kry sen på fredagen fast jag säkert kommer vara sjuk. Men mindre sjuk.

Det märker vi!

Hade bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0