Älskar träningen!

Eller egentligen hatar jag att träna mest av allt. Men de senaste har jag verkligen kännt mig nöjd efteråt. Visserligen idag så mådde jag lite illa innan jag stack iväg och det fick lite konsekvenser, eller så var det jag som kämpa så! Haha för var helt slut efter passet idag, det var helt nytt, mycket jobbigare, så ibland kände man det skulle komma upp, men det gjorde det ju inte! Får hoppas hon kommer tillbaka någon mer gång.

När jag kom hem blev de dusch sen direkt ner i sängen, här har jag legat sen jag kom hem. Så skönt det har varit.
Idag ska jag sova tidigt för imorgon blir det jobb vid 7.00.. Inte så frestande för mig alltså, men det ska nog gå bra. Efter jobbet blir det gymmet igen. Det är skönt, för när jag är där, var det inte som förra gången, öste på typ 500-1000 kalorier per gång, utan nu kör jag lugnare och det gör ju att man orkar mer.. Och det blir ju inte tråkigt på så vis heller.. Får se vad som bjuds på imorgon!

Vad jag tycker är kul på gymmet är att det är så mycket olikt folk där. Det finns dem som är större men även dem som är pyttesmå, ändå blir miljön så bra. Man trivs, jag skäms inte. Man kan vara hur röd i ansiktet som helst, man kan låta när man tycker det är tungt. Ingen bryr sig. Så känns det i alla fall, fast det är lite småkul att höra när folk låter haha men det gör ju jag med!

Men måste skaffa mig ett par nya hörlurar till mobilen eller en ny mp3/ipod. För måste ha musik! Visst finns det musik där, men den kan ibland vara låg, det är ett minus för man måste bli pepp! Dunkmusik då som gäller! Jag brukar lyssna på hardstyle när jag är där, man får sån energi alltså!

Får kolla efter en sån:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0