091227

Ligger här hemma i min säng och kollar bröllopfixaren. Bra film! =)

Kan ju sammanfatta det senaste iaf.. Har mest spenderat dagarna med min käraste. Men annars så har jah firat jul! Med familj och släkt. Även utan någon julkänsla har det varit trevligt:)

Har fått en hel del fint :) Så har varit nöjd. Mest nöjd är jag över ett par sköna tofflor, presentkort och ett halsband. Tofflorna är hur goa som helst, hello kitty. Presentkort på skor! Love it! Och ett halsband som är så sjukt bedårande. Jättefint, helt i min smak. Strass och vitt silver. Sen går det ju inte få nog av lille Teo. Hur söt kan en bebis bli?!

Juldagen började hos Hanna sen bad älsklingen mig att komma till en annan förfest, skoj det med! Sen höll vi tummarna för att komma in eftersom vi inte hade förköp men det gick ju bra. Kvällen blev sen med, trött var man dagen efter! Längesen va det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0