091220 Man blir så besviken..

Först kollar jag på män som hatar kvinnor och känner, jävlar vilken bra triologi det kommer bli! Sen kollar jag vidare på tvåan flickan som lekte med elden. Jag tänker WOW! Och då blir jag sååå galet nyfiken på den sista..

Igår. Jag gick på den "luftslottet som sprängdes" tror jag den heter.. Men herregud. Tur att mitt sällskap var underbart för filmen var ju inte bra! Blä.. Man blir så besviken...

Men men Godmorgon! Kände att jag borde gå upp nu.. Är lite seg, ont i nacken men annars bra. Idag blir det en makeover i rummet, för när det är städat här sen kommer det se ut som ett helt nytt rum.. Nu är det täckt av kläder i princip överallt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0