091219

Godmorgon!

Vaknade vid halv 10, sjukt seg! Men tog tag i mig själv och gick upp. Tog på mig varma tröjan och satte mig i soffan med mina päron och började kolla skidskytte. En härlig sport! Men som alltid när jag kollar på Svenssons så presterar dem inte bra! Tråkigt. Men vi får väl se imorgon hur det går, och vem bryr sig om vad jag säger? haha

Idag så fyller min faster år! Grattis på 55 årsdagen! Kanske drar på kalas. Men ska även passa på att åka GRATIS BUSS idag. För det är något som är i Skövde i helgen så såklart måste man passa på! Fixa dem sista julklapparna lite sådär.

Gårdagen var faktiskt skoj som fan när vi brudar va hos Jennie. Visserligen blev jag som gammal (haha) trött och drog hem vid 12-1 :) Men helt okej kväll liksom. Och Jennie, kära syster, har VÄRLDENS FULASTE GRAN! haha och det gör den så grymt speciell! Världens skönaste gran! haha Vågar inte lägga upp bild. =)

Hepp, nu ska jag allt fixa mig lite, blek som snö, snart mörk som chocklad.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0